Holdbeskrivelser​

Herunder kan du læse beskrivelser af alle de hold vi tilbyder, samt sværhedsgrad. Alle hold i GymDk bygger på effektiv og motiverende træning med veluddannede instruktører. Som udgangspunkt vil alle holdene forbedre din præstationsevne og sundhedstilstand. Vi anbefaler, at man vælger en vis variation i sin træning på hold, eller kombinerer det med et styrke program.​

​Body toning/ bike:

​Hvor man starter med styrke træning, hvor det er knap så tunge vægte. Efterfølgende er man inde og cykle på bike cykler.

Coreball:

​Coreball er træning af den indre muskulatur. Det er effektiv og funktionel træning.

Der arbejdes med muskel styrke, balance, muskel opbygning/stramning af hele kroppen. Træning på måtte og den store bold.

​.​

Push

​Push, i 45 min  man styrker hele kroppen. Træner med håndvægte, stænger og skiver.

​Bodyfit:

​BodyFit er styrketræning i holdsalen. Til BodyFit kommer du til at arbejde med vægt , som du kender fra den klassiske styrketræning. Vores instruktører tilrettelægger timen, så du får trænet alle de store muskelgrupper og får det maksimale udbytte af din træning. På en BodyFit time opbygger du styrke og bliver stærkere. I BodyFit er de primære redskaber vægtstænger med skiver og håndvægte. Du justerer selv hvor tung din vægtstang skal være og du kan derfor tilpasse niveauet så det passer til lige netop dig. Timen er for dig som ønsker at styrketræne, men samtidig holder af træning i holdsalen og gerne vil motiveres af vores dygtige instruktører.

stram op:

​Stram Op er for dig som ønsker at forbedre din muskelstyrkeudholdenhed samt træne de store muskelgrupper som ben, baller, mave, ryg og arme. På en Stram Op time vil du få trænet kroppens store muskelgrupper igennem en række styrkeøvelser. Der er fokus på muskelstyrkeudholdehed, altså mange gentagelser af samme øvelse. Der bliver arbejdet med små-store bolde, elastikker, hula hop eller egen krops vægt.

Pilates:

​Øvelserne til pilates er super effektive og skånsomme, og har du først lært øvelserne, har du et træningsredskab for livet.

Facts om pilates "Efter første gang mærker du en forskel, efter 10 gange kan du se en forskel, og efter 30 gange har du fået en ny krop.

Online booking​

GymDK​

Jernbanegade 2

6270 Tønder

CVR: 39984903

Kontakt os​

Tlf.: 20 40 80 30

E-mail: info@gymdk.dk

Online booking

Åbningstider​

​Man-fre

Døgnåbent

Weekend

Døgnåbent