Holdbeskrivelser​

Herunder kan du læse beskrivelser af alle de hold vi tilbyder, samt sværhedsgrad. Alle hold i GymDk bygger på effektiv og motiverende træning med veluddannede instruktører. Som udgangspunkt vil alle holdene forbedre din præstationsevne og sundhedstilstand. Vi anbefaler, at man vælger en vis variation i sin træning på hold, eller kombinerer det med et styrke program.​

​Body toning/ bike:

​Hvor man starter med styrke træning, hvor det er knap så tunge vægte. Efterfølgende er man inde og cykle på bike cykler.

CIRKELTRÆNING / STYRKE:

Cirkeltræning er en effektiv træningsform, som er ligeså effektiv som alm. styrketræning. Cirkeltræningen består af 5-9 træningsstationer, og du vil i løbet af timen komme igennem disse 3 - 5 gange
Du træner ved hver station i 45 sek, og så er der 15 sek til at skifte til næste station. Der er fokus på muskelstyrkeudholdenhed, og du vil i løbet af timen få trænet hele kroppen.
Benny Kolbeck underviser i en energifyldt time og garanterer for sved på panden. 

YOGA

En time hvor vi arbejder med de klassiske yogastillinger - udført i et roligt tempo med pauser mellem stillingerne. Timen afslutter med en kort meditation.
​Holdet er for dig, so ønsker:
​- En øget kropsbevidsthed
​- En stærk og smidig krop
​- En flot kropsholdning
​Klassisk yoga med fokus på åndedræt, udførelse og meditation. Vi tilpasser de enkelte øvelsers niveau efter din krops kunnen. Med yoga får du en bedre smidighed, en bedrebalance og øget kropskontrol. Med yoga bliver du opmærksom på din krops styrker og begrænsninger, du får løsnet op for stivhed og ømhed i kroppen, og det er med til at skabe indre ro og overskud. Alle kan være med.
​Din deltagelse er på eget ansvar. Det er dig der kender din krop og dine evt. svagheder og skader. Du skal selv vurdere om der er stillinger, som du skal undlade at udføre. 

​ABS & Booty:

Det er holdet for dem der ønsker en mere fast og flot mave samt strammere bagdel. Der er fokus på stammen, dvs. mave/core og balder. Så er du til sved på panden, høj puls og garanti for ømme ben, så skal du bare være med.

Det skal være sjovt at træne - MEN det skal være hårdt for at virke. ;-)

Træningen er for alle.

Dance 'N' Fit

DanceFit kombinerer dans og fitness, og er for dig, der godt kan lide at få pulsen op og sved på panden.

Du forbedrer din kondition og får med garanti et skud ny energi. Det er motion på den absolut sjove måde, med højt humør, god stemning og fed musik.

Marlene vil som instruktør guide dig igennem en times dansefest med smil på læberne og sved på panden.

DanceFit er inspireret af stilarter som aerobic, zumba, funk, streetdance og jazzdance, der er sprængfyldte med energi, sjov og ballade.

Her er der altid fart over feltet, smil på læben og gang i hele kroppen.​

PUSH

​Push, i 45 min man styrker hele kroppen. Træner med håndvægte, stænger og skiver.

Online booking​

GymDK​

Jernbanegade 2

6270 Tønder

CVR: 39984903

Kontakt os​

Tlf.: 20 40 80 30

E-mail: info@gymdk.dk

Online booking

Åbningstider​

​Man-fre

Døgnåbent

Weekend

Døgnåbent